COVID 19-ის პანდემიაCOVID­19socio-political actionაბსურდიადრეული ასაკის საბავშვო თეატრიადრექრისტიანულიავგუსტ სტრინდბერგიავთენტურიალქაჯიანთროპოდიცეაანიმაციურიარკადინააუდიოვიზუალური კულტურაახალი დრამაახალი ეკრანული ენაახმეტელიბავშვთა ფსიქოლოგიაბაპებიბიუჯეტიგადამდებიგავლენაგაკვეთილის მოდელიგერმანული ექსპრესიონიზმიგერმანული ექსპრესიონისტული სათეატრო და კინორეჟისურაგერმანული თეატრიგია ბუღაძეგიგო გაბაშვილიგლობალიზაციაგორდონ კრეგიდადიანიდებიუტანტებიდედოფლისწყაროს მუნიციპალიტეტის ეკლესიებიდიალექტიდიგიტალიზაციადისტანციური სწავლებადიფუზიადრამადრამატული თეატრიევროპული კონვენციაეთნოგრაფიაეთნოსიეკრანიზაციაენაეპიდებიაერთიანი სისტემაეროვნულიეროვნული კინოესპანური გრიპიესპანური სენიექსპანსიურივამპირივიზუალური ხელოვნებავირტუალურივირტუალური რეალობაზარეჩნაიაზურაბ კაკაბაძეთავისუფალი თეატრითავისუფლებათანამედროვე ქართული თეატრითეატრალური პედაგოგიკათეატრითეატრი „ლაბარაკა“თეთნულდითემურ ჩხეიძეთეორიათვითმყოფადობათოლიაიბსენიიმიჯიინდუსტრიალიზაციაინვესტიციაინკლუზიური ცეკვაინკლუზიური ცეკვის გაკვეთილის მოდელიინტერპრეტაციაისპანკაისტორიაისტორიული თემატიკაკამიუკასტინგიკვლევაკვლევა საქართველოში მდგრადი განვითარების შესახებკიბერ სივრცეკინოკინო-ტელეკინოინდუსტრიაკინოკულტურაკოლექტივიზაციაკომპოზიციაკოპროდიუსერიკოპროდუქციაკორონავიურსიკრიტიკაკულტურაკულტურათა დიალოგიკულტურის ეკონომიკაკულტურის მენეჯმენტიკულტურის სფეროს ორგანიზაციაკულტურის სფეროს პროდუქტიკულტურის ფინანსური არქიტექტურაკულტუროლოგიაკულტურული და ბუნებრივი მემკვიდრეობების დაცვაკულტურული ტურიზმილადო გრიგოლიალადო გუდიაშვილილაზარობალამპრობალაშარობალიტერატურალოტტე აისნერიმარადიული თემამაღალმთიანმახასიათებლებიმდგრადი განვითარებამე-20 საუკუნის დასაწყისის არქიტექტურამენეჯერის როლებიმინიატიურამისნობამისტიკური ჟანრიმოდერნისტული მხატვრობამოსე თოიძემსახიობიმსახიობის ოსტატობამუზეუმებიმულტიმედიამულტიმედიური პროექტებიმცხეთა-მთიანეთიმხატვრული შესაძლებლობებინაბეჭდი წიგნი სულხან-საბა ორბელიანინანი ჩიქვინიძენატურალიზმინეორეალიზმინიღაბინიცშენორმატიულიოთხმოციანელებიონლაინ თეატრიონლაინ პლატფორმებიოსტერმაიერიპანდემიაპანდემიურპარტიული წესებიპოლიციეტესკოპორტრეტიპოსტ-პანდემიურპოსტდრამატული თეატრიპოსტმოდერნულპოსტმოდერნული თეატრიპროდიუსინგიპროვოკაციაპროზაული ნაწარმოების სცენური ინტერპრეტაცია თემურ ჩხეიძის სპექტაკლის „დუელი“ მაგალითზეპროცესიჟან ბოდრიარიჟანრების სიუხვერეგიონის ეკონომიკური განვითარებარელიგიური ფერწერარელიეფურირელოკაციურირიხარდ ვაიხერტირობერ ლეპაჟიროტოსკოპისაბავშვო თეატრი ევროპაშისაბჭოთასაბჭოთა იდეოლოგიასაერთაშორისო პროექტები საბავშვო თეატრის განვითარებისთვისსაზოგადოებასაინფორმაციოსალაშქრო ტურებისამეფოსართულებიანისასცენოსაცეკვაოსაცეკვაო ლექსიკასაცეკვაო რიტუალისაწესჩვეულებოსევერიან მაისაშვილისემიოტიკასერაფიმე საროველის ტაძარისერიებისიკვდილი ვენეციაშისიმბოლიზმისკანდალებისოფელი სამრეკლოსოციალური დისტანცირებასოციო-პოლიტიკური აქციასტერეოტიპებისტუდენტისუსანე ოსტენისწავლების მრავალფეროვანი მიდგომებისწავლის სტილიტელემისტერიატექნიკური პროგრესიტექნოლოგიებიტიპაჟიტრადიციატრადიციებიტრენინგიტრეპლევიტრიგორინიტურიზმიუკვდავებაუნარებიუნიკალურობაფანდრაიზინგიფარულთქმის მეთოდიფერხულიფინანსური პრობლემებიფოლკლორიფრეკენ ჟულიფსიქოლოგიურისახეფუნქციებიფშავიქადაგობაქანდაკებაქართლ-კახურიქართული კულტუროლოგიური პროექტებიქართული მხატვრობაქართული პრესა ეპიდემიის შესახებქართული ფერწერაქართული ფოლკლორიქასთინგიქორეოგრაფიაქორეოლოგიაქოროღონისძიების მენეჯმენტიყეენობაშატილის არქიტექტურაშემოქმედებაშეფასების კრიტერიუმებიშიშიჩვენი კლასიცეკვაცენზურაცივი ომიციფრული თეატრიძველი და ახალიწარმოებაწეს-ჩვეულებახალხის მტერიხალხური შემოქმედებახედვახევსურეთის ეთნოლოგიახელოვნებახელოვნება და პანდემიახუროთმოძღვრებაჯალო„ბეიბიდრამა“„ბრმა მხედველი (მოლი სუინი)“

ტელეფონი: +995 32 2999411
ელ. ფოსტა: kentavri@tafu.edu.ge

© სახელოვნებო მეცნიერებათა ძიებანი, 2022
 საქართველოს შოთა რუსთაველის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნივერსიტეტი