COVID 19-ის პანდემიაCOVID­19socio-political actionაბსურდიადაპტაციაადრეული ასაკის საბავშვო თეატრიადრექრისტიანულიავგუსტ სტრინდბერგიავთენტურიალქაჯიანთროპოდიცეაანიმაციურიარკადინააუდიოვიზუალური კულტურააფხაზურიახალი დრამაახალი ეკრანული ენაახმეტელიბავშვთა ფსიქოლოგიაბაპებიბიუჯეტიგადამდებიგავლენაგაკვეთილის მოდელიგერმანული ექსპრესიონიზმიგერმანული ექსპრესიონისტული სათეატრო და კინორეჟისურაგერმანული თეატრიგია ბუღაძეგიგო გაბაშვილიგლობალიზაციაგორდონ კრეგიდადიანიდებიუტანტებიდედოფლისწყაროს მუნიციპალიტეტის ეკლესიებიდეტერმინიზმიდიალექტიდიგიტალიზაციადისტანციური სწავლებადიფუზიადრამადრამატული თეატრიევროპული კონვენციაეთნოგრაფიაეთნოსიეკრანიზაციაენაეპიდებიაერთიანი სისტემაეროვნულიეროვნული კინოესპანური გრიპიესპანური სენიექსპანსიურივამპირივიზუალიზაციავიზუალური ხელოვნებავირტუალურივირტუალური რეალობავიტოლდ გომბროვიჩიზარეჩნაიაზურაბ კაკაბაძეთავისუფალი თეატრითავისუფლებათანამედროვე ქართული თეატრითეატრალური პედაგოგიკათეატრითეატრი „ლაბარაკა“თეთნულდითემურ ჩხეიძეთეორიათვითმყოფადობათოლიათოჯინებიიბსენიივონა ბურგუნდიის პრინცესაიმიჯიინდუსტრიალიზაციაინვესტიციაინკლუზიური ცეკვაინკლუზიური ცეკვის გაკვეთილის მოდელიინტერპრეტაციაირანიისპანკაისტორიაისტორიული თემატიკაკამიუკასტინგიკვლევაკვლევა საქართველოში მდგრადი განვითარების შესახებკიბერ სივრცეკინოკინო-ტელეკინოენაკინოინდუსტრიაკინოკულტურაკლარჯულიკოლექტივიზაციაკომპოზიციაკოპროდიუსერიკოპროდუქციაკორონავიურსიკრიტიკაკულტურაკულტურათა დიალოგიკულტურის ეკონომიკაკულტურის მენეჯმენტიკულტურის სფეროს ორგანიზაციაკულტურის სფეროს პროდუქტიკულტურის ფინანსური არქიტექტურაკულტუროლოგიაკულტურული და ბუნებრივი მემკვიდრეობების დაცვაკულტურული ტურიზმილადო გრიგოლიალადო გუდიაშვილილაზარობალამპრობალაშარობალიტერატურალოტტე აისნერიმარადიული თემამაღალმთიანმაყურებელიმახასიათებლებიმდგრადი განვითარებამე-20 საუკუნის დასაწყისის არქიტექტურამენეჯერის როლებიმინიატიურამისნობამისტიკური ჟანრიმისტიფიკაციამოდერნისტული მხატვრობამოსე თოიძემრავალხმიანობამსახიობიმსახიობის ოსტატობამუზეუმებიმულტიმედიამულტიმედიური პროექტებიმუჰაჯირებიმცხეთა-მთიანეთიმხატვრული შესაძლებლობებინაბეჭდი წიგნი სულხან-საბა ორბელიანინანი ჩიქვინიძენატურალიზმინეორეალიზმინეტფლიქსინიღაბინიცშენორმატიულიოთხმოციანელებიონლაინ თეატრიონლაინ პლატფორმებიონლაინ სტრიმერებიოსტერმაიერიპანდემიაპანდემიურპარტიული წესებიპოლიციეტესკოპორტრეტიპოსტ-პანდემიურპოსტდრამატული თეატრიპოსტმოდერნიპოსტმოდერნულპოსტმოდერნული თეატრიპროდიუსინგიპროვოკაციაპროზაული ნაწარმოების სცენური ინტერპრეტაცია თემურ ჩხეიძის სპექტაკლის „დუელი“ მაგალითზეპროცესიჟან ბოდრიარიჟანრების სიუხვეჟანრირეგიონის ეკონომიკური განვითარებარელიგიური ფერწერარელიეფურირელოკაციურირიტუალირიხარდ ვაიხერტირობერ ლეპაჟიროტოსკოპისაბავშვო თეატრი ევროპაშისაბჭოთასაბჭოთა იდეოლოგიასაერთაშორისო პროექტები საბავშვო თეატრის განვითარებისთვისსაზოგადოებასაინფორმაციოსაკრავებისალაშქრო ტურებისამეფოსართულებიანისასცენოსაქორწილო წეს-ჩვეულებებისაცეკვაოსაცეკვაო დიალქეტისაცეკვაო ლექსიკასაცეკვაო მოძრაობებისაცეკვაო რიტუალისაწესჩვეულებოსახეცვალებადობასევერიან მაისაშვილისემიოტიკასერაფიმე საროველის ტაძარისერიებისიკვდილი ვენეციაშისიმბოლიზმისკანდალებისოფელი სამრეკლოსოციალური დისტანცირებასოციო-პოლიტიკური აქციასტერეოტიპებისტუდენტისუსანე ოსტენისწავლების მრავალფეროვანი მიდგომებისწავლის სტილიტელემისტერიატექნიკური პროგრესიტექნოლოგიატექნოლოგიებიტექნოლოგიური და კულტურული ევოლუციატიპაჟიტრადიციატრადიციებიტრენინგიტრეპლევიტრიგორინიტურიზმიუკვდავებაუნარებიუნიკალურობაფანდრაიზინგიფარულთქმის მეთოდიფერხულიფინანსური პრობლემებიფოლკლორიფორმაცვალებადობაფრეკენ ჟულიფსიქოლოგიურისახეფუნქციებიფშავიქადაგობაქანდაკებაქართლ-კახურიქართული კულტუროლოგიური პროექტებიქართული მხატვრობაქართული პრესა ეპიდემიის შესახებქართული ფერწერაქართული ფოლკლორიქასთინგიქორეოგრაფიაქორეოლოგიაქოროღონისძიების მენეჯმენტიყეენობაშატილის არქიტექტურაშემოქმედებაშეფასების კრიტერიუმებიშიშიჩვენი კლასიცეკვაცენზურაცივი ომიციფრული თეატრიძველი და ახალიწარმოებაწეს-ჩვეულებახალხის მტერიხალხურიხალხური შემოქმედებახარის კულტიხედვახევსურეთის ეთნოლოგიახელოვნებახელოვნება და პანდემიახერხიხუროთმოძღვრებაჯალო„ბეიბიდრამა“„ბრმა მხედველი (მოლი სუინი)“

ტელეფონი: +995 32 2999411
ელ. ფოსტა: kentavri@tafu.edu.ge

© სახელოვნებო მეცნიერებათა ძიებანი, 2022
 საქართველოს შოთა რუსთაველის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნივერსიტეტი