19th century Georgia1980sAbkhazabsurdityactorActors masteryadaptationAmerican dramaAmerican theaterancient Greek tragediesAnthropodiceaarchitecture of Shatiliarchitecture of the beginning of the 20th centuryArkadinaartart and pandemicartistic abilitiesAugust StrindbergauthenticBabydramabull cultBusiness canvascamera; transformationCamusCastingcensorshipchangesChapkeCharacteristicsChoreographyChoreologychurches of Dedoplistskaro municipalityCiber spacecinemacircle dance performancecity) cultural policycity excursionco-producerco-productioncognitivecollectivizationColor Theory in Filmcommunicationcontagiouscontemporary artContemporary Georgian TheaterCoronaviruscorrective actionCOVID 19-ის პანდემიაCOVID19creative economycreative industriescreativityCriticismcultural crisiscultural economycultural managementcultural organizationscultural policycultural resourcescultural tourismcultureculture field managerculture field productculture managementculturologycurationcustomDancedance dialectdance movementsdance ritualdance vocabularyDebutantsdemonstrationdestinationdetaildeterminismdialectdiffusiondigitalizationDigital Theatredirectordirectorial conceptdisplaying and story-telling in the excursiondiverse teaching approachesDocumentary cinemadramatic theaterdramaturgyeconomic development of the regionEditingElectraElguja Amashukeliepidemicessenceeternal themeethnographyethnology of KhevsuretiethnosEugene O’NeillEuropean conventionevaluation criteriaevent managementexhibitionexpansiveExpressionismfearFerkhulifilmfilm companiesfilm culturefilm festivalfilm genre abundancefilm industryfilm languagefilm magazinesfilmmakerfilm marketfinancial architecture of culturefinancial problemsfine artfolkfolk creativityFolkloreFourth Wallframefree bodyfreedomfree movementFreken JulesgeniusgenregenresGeorgian cultural projectsGeorgian folkloreGeorgian paintingGeorgian press about the epidemicGerman ExpressionismGerman Expressionist theater and film directionGia BugadzeGialloGigo GabashviliGlitterbirdglobalizationGordon Craighiking tourshistorical topicsHistoryidentityideological filmsImageimmortalityimprovisationimprovised movementInclusive danceindustrializationinfluenceinformationalinnovationinstitutional developmentinstrumentsinternational projectsinterpretationinterviewinvestmentIranIspankaKantKlarjuKldiashvili’s proselanguageLasharobalearning stylelesson modelliteraturelocal(regionalLotte Eisnermanagement innovationMaskmediaMedia languageMerab BerdzenishviliMetanarrativemetaphormethod of secrecyMiddle Agesmissnobamodern interpretationModernismModernist paintingmonumental sculptureMose ToidzeMourning for Electramovementmuhajirsmultimediamultimedia projectsmuseumsmysterymystical genreMystic genremystificationnaiveNani ChikvinidzenationalNational CinemaNaturalismNetflixNew DramaNew WaveNietzschenormativeold and newonline streamersOnline theatrePandemicparty rulesPataraiaperformancePoliziettescopolyphonyportraitpost-industrialPostimpressionismpostmodernpostdramatic theaterpostmodern theaterProcessproducingproductionpropagandaprotection of cultural and natural heritagesPshavipsychological facepsychological theaterpuppetsrealityrecordregional developmentreligious ceremonyreligious themesrelocationresearchresearch on sustainable development in GeorgiaRichard WeichertRitualRober LepageRomanticismRoyal District TheaterSamreklo villageScandalsSchillerSchopenhauerSciencescreen adaptationscreeningseagullsemioticssentimentalSeraphim Saroveli Cathedralseriessermonshapeshiftingskillssmall sizesocialsocial distancingsocietysocio-political actionsociocultural environmentsovietSoviet ideologySoviet repressionsSpain diseaseSpain flustageStage interpretationstagingstartup entrepreneur (startup)Stereotypesstoriedstrategic planning of the cultural sphereStudentStylisticssustainable developmentSymbolismTea Chanturia Screen culture - the flagship of modern civilizationTechnical progresstechniquetechnological and cultural evolutiontechnologytelevisionTemur Chkheidzethe artistic discipline of danceTheatertheater policytheatreTheatre for childrentheatre for the very young in EuropeTheatrical pedagogyTheoryThe play “Blind Seer (Molly Sweeney)”traditiontraditional circle dancetraditionsTrainingtraitors to the motherlandtransformationsTreplevTrigorintypeunified systemuniquenessvampireviewersVisionvisual artsvisualizationVisual Symbolismwedding customswitchYvonne Princess of BurgundyZarechnayaZurab Kakabadzeაბსურდიადაპტაციაადგილობრივი კულტურის პოლიტიკაადრეული ასაკის საბავშვო თეატრიადრექრისტიანულიავგუსტ სტრინდბერგიავთენტურიაიაალქაჯიამერიკული დრამაამერიკული თეატრიანთროპოდიცეაანიმაციურიარკადინაარსიაუდიოვიზუალური კულტურააფხაზურიაღმოსავლეთის კულტურაახალი დრამაახალი ეკრანული ენაახმეტელიბავშვთა ფსიქოლოგიაბაპებიბიზნეს ტილობიუჯეტიგადამდებიგავლენაგაკვეთილის მოდელიგამოფენაგარდაქმნებიგენიოსიგერმანული ექსპრესიონიზმიგერმანული ექსპრესიონისტული სათეატრო და კინორეჟისურაგერმანული თეატრიგია ბუღაძეგიგო გაბაშვილიგლობალიზაციაგლოვა შვენის ელექტრასგორდონ კრეგიდადიანიდამწყები მეწარმედანიშნულებადებიუტანტებიდედოფლისწყაროს მუნიციპალიტეტის ეკლესიებიდეტალიდეტერმინიზმიდიალექტიდიგიტალიზაციადისტანციური სწავლებადიფუზიადრამადრამატული თეატრიდრამატურგიაევროპული კონვენციაეთნოგრაფიაეთნოსიეკრანიზაციაელგუჯა ამაშუკელიელექტრაემონსტრირებაენაეპიდებიაერთიანი სისტემაეროვნულიეროვნული კინოესპანური გრიპიესპანური სენიექსპანსიურივამპირივიზუალიზაციავიზუალური სიმბოლიზმივიზუალური ხელოვნებავირტუალურივირტუალური რეალობავიტოლდ გომბროვიჩიზარეჩნაიაზურაბ კაკაბაძეთავისუფალი თეატრითავისუფალი მოძრაობათავისუფალი სხეულითავისუფლებათანამედროვე ინტერპრეტაციათანამედროვე ქართული თეატრითანამედროვე ხელოვნება/Contemporary Artთეატრალური პედაგოგიკათეატრითეატრი „ლაბარაკა“თეთნულდითემურ ჩხეიძეთეორიათვითმყოფადობათოლიათოჯინებიიბსენიიდეოლოგიური ფილმიივონა ბურგუნდიის პრინცესაიმიჯიიმპროვიზაციაიმპროვიზებული მოძრაობაინდური თეატრიინდუსტრიალიზაციაინვესტიციაინკლუზიური ცეკვაინკლუზიური ცეკვის გაკვეთილის მოდელიინსტიტუციური განვითარებაინსცენირებაინტერპრეტაციაირანიისპანკაისტორიაისტორიული თემატიკაიუჯინ ო’ნილიკადრიკამიუკანტიკასტინგიკვლევაკვლევა საქართველოში მდგრადი განვითარების შესახებკიბერ სივრცეკინოკინო-ტელეკინობაზარიკინოენაკინოინდუსტრიაკინოკომპანიებიკინოკულტურაკინოფესტივალიკლარჯულიკლდიაშვილის პროზაკოგნიტიურიკოლექტივიზაციაკომპოზიციაკომუნიკაციაკონცეფციაკოპროდიუსერიკოპროდუქციაკორონავიურსიკრეატიული ეკონომიკაკრეატიული ინდუსტრიებიკრიტიკაკულტურაკულტურათა დიალოგიკულტურის ეკონომიკაკულტურის კრიზისიკულტურის მართვაკულტურის მენეჯმენტიკულტურის რესურსებიკულტურის სფეროს ორგანიზაციაკულტურის სფეროს პროდუქტიკულტურის ფინანსური არქიტექტურაკულტუროლოგიაკულტურული და ბუნებრივი მემკვიდრეობების დაცვაკულტურული ორგანიზაციებიკულტურული პოლიტიკაკულტურული ტურიზმიკურატორობალადო გრიგოლიალადო გუდიაშვილილაზარობალამპრობალაშარობალიტერატურალოტტე აისნერიმარადიული თემამაღალმთიანმაყურებელიმახასიათებლებიმდგრადი განვითარებამე-19 საუკუნის საქართველომე-20 საუკუნის დასაწყისის არქიტექტურამედიამედიაენამენეჯერის როლებიმეოთხე კედელიმერაბ ბერძენიშვილიმეტანარატივიმეტაფორამზემინიატიურამისნობამისტერიამისტიკური ჟანრიმისტიფიკაციამოდერნიზმიმოდერნისტული მხატვრობამონუმენტური სკულპტურამოსე თოიძემრავალხმიანობამსახიობიმსახიობის ოსტატობამუზეუმებიმულტიმედიამულტიმედიური პროექტებიმუჰაჯირებიმცხეთა-მთიანეთიმხატვრული შესაძლებლობებინაბეჭდი წიგნი სულხან-საბა ორბელიანინაივურინანი ჩიქვინიძენატურალიზმინეორეალიზმინეტფლიქსინიღაბინიცშენორმატიულიოთხმოციანელებიონლაინ თეატრიონლაინ პლატფორმებიონლაინ სტრიმერებიოსტერმაიერიპანდემიაპანდემიურპარტიული წესებიპატარაიაპლასტიკაპოლიციეტესკოპორტრეტიპოსტ-პანდემიურპოსტდრამატული თეატრიპოსტიმპრესიონიზმიპოსტინდუსტრიულიპოსტმოდერნიპოსტმოდერნულპოსტმოდერნული თეატრიპროდიუსინგიპროვოკაციაპროზაული ნაწარმოების სცენური ინტერპრეტაცია თემურ ჩხეიძის სპექტაკლის „დუელი“ მაგალითზეპროპაგანდაპროცესიჟან ბოდრიარიჟანრებიჟანრების სიუხვეჟანრირეგიონის განვითარებარეგიონის ეკონომიკური განვითარებარეკორდირელიგიარელიგიური რიტუალირელიგიური ფერწერარელიეფურირელოკაციურირეჟისორირიტუალირიხარდ ვაიხერტირობერ ლეპაჟირომანტიზმიროტოსკოპისაბავშვო თეატრი ევროპაშისაბჭოთასაბჭოთა იდეოლოგიასაბჭოთა რეპრესიებისაერთაშორისო პროექტები საბავშვო თეატრის განვითარებისთვისსაზოგადოებასაინფორმაციოსაკრავებისალაშქრო ტურებისამ - აიასამასამა- იასამაიასამენეჯერო სიახლესამეფოსამობასამუელ კუპრაშვილისამშობლოს მოღალატეებისარეჟისორო კონცეფციასართულებიანისასცენოსაფერხულოსაქალაქო ექსკურსიასაქორწილო წეს-ჩვეულებებისაცეკვაოსაცეკვაო დიალქეტისაცეკვაო ლექსიკასაცეკვაო მოძრაობებისაცეკვაო რიტუალისაცეკვაო ხელოვნებასაწესო ქმედებასაწესჩვეულებოსახეცვალებადობასახვითი ხელოვნებასახისმეტყველებასევერიან მაისაშვილისემიოტიკასენტიმენტალურისერაფიმე საროველის ტაძარისერიებისიახლესიკვდილი ვენეციაშისიმბოლიზმისკანდალებისოფელი სამრეკლოსოციალურისოციალური დისტანცირებასოციო-პოლიტიკური აქციასოციოკულტურული გარემოსპექტაკლისტარტაპერისტერეოტიპებისტილისტიკასტრატეგიული დაგეგმვასტუდენტისუსანე ოსტენისწავლების მრავალფეროვანი მიდგომებისწავლის სტილიტელევიზიატელემისტერიატექნიკური პროგრესიტექნოლოგიატექნოლოგიებიტექნოლოგიური და კულტურული ევოლუციატიპაჟიტრადიციატრადიციებიტრენინგიტრეპლევიტრიგორინიტურიზმიუკვდავებაულტურის სფეროს მენეჯერიუნარებიუნიკალურობაფანდრაიზინგიფარულთქმის მეთოდიფერხულიფილმში ფერის თეორიაფინანსური პრობლემებიფოლკლორიფორმაცვალებადობაფრეკენ ჟულიფსალმუნიფსიქოლოგიურისახეფუნქციებიფშავიქადაგობაქანდაკებაქართლ-კახურიქართული კულტუროლოგიური პროექტებიქართული მხატვრობაქართული პრესა ეპიდემიის შესახებქართული ფერწერაქართული ფოლკლორიქასთინგიქორეოგრაფიაქორეოლოგიაქოროღონისძიების მენეჯმენტიყეენობაშატილის არქიტექტურაშემოქმედებაშეფასების კრიტერიუმებიშილერიშიშიშოპენჰაუერიშუა საუკუნეებიჩაპეკიჩვენება და თხრობა ექსკურსიაშიჩვენი კლასიცეკვაცენზურაცვლილებებიცივი ომიციფრული თეატრიციფრული კომუნიკაციის საშუალებებიძველბერძნული ტრაგედიებიძველი და ახალიწარმოებაწეს-ჩვეულებახალხის მტერიხალხურიხალხური შემოქმედებახარის კულტიხედვახევსურეთის ეთნოლოგიახელოვნებახელოვნება და პანდემიახერხიხუროთმოძღვრებაჯალო„ბეიბიდრამა“„ბრმა მხედველი (მოლი სუინი)“
ტელეფონი: +995 32 2999411
ელ. ფოსტა: kentavri@tafu.edu.ge
© სახელოვნებო მეცნიერებათა ძიებანი, 2022-2024
საქართველოს შოთა რუსთაველის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნივერსიტეტი