19th century Georgia1980sAbkhazabsurdityactorActors masteryadaptationAmerican dramaAmerican theaterancient Greek tragediesAnthropodiceaarchitecture of Shatiliarchitecture of the beginning of the 20th centuryArkadinaartart and pandemicartistic abilitiesAugust StrindbergauthenticBabydramabull cultBusiness canvascamera; transformationCamusCastingcensorshipchangesChapkeCharacteristicsChoreographyChoreologychurches of Dedoplistskaro municipalityCiber spacecinemacircle dance performancecity) cultural policycity excursionco-producerco-productioncognitivecollectivizationColor Theory in Filmcommunicationcontagiouscontemporary artContemporary Georgian TheaterCorona­viruscorrective actionCOVID 19-ის პანდემიაCOVID­19creative economycreative industriescreativityCriticismcultural crisiscultural economycultural managementcultural organizationscultural policycultural resourcescultural tourismcultureculture field managerculture field productculture managementculturologycurationcustomDancedance dialectdance movementsdance ritualdance vocabularyDebutantsdemonstrationdestinationdetaildeterminismdialectdiffusiondigitalizationDigital Theatredirectordirectorial conceptdisplaying and story-telling in the excursiondiverse teaching approachesDocumentary cinemadramatic theaterdramaturgyeconomic development of the regionEditingElectraElguja Amashukeliepidemicessenceeternal themeethnographyethnology of KhevsuretiethnosEugene O’NeillEuropean conventionevaluation criteriaevent managementexhibitionexpansiveExpressionismfearFerkhulifilmfilm companiesfilm culturefilm festivalfilm genre abundancefilm industryfilm languagefilm magazinesfilmmakerfilm marketfinancial architecture of culturefinancial problemsfine artfolkfolk creativityFolkloreFourth Wallframefree bodyfreedomfree movementFreken JulesgeniusgenregenresGeorgian cultural projectsGeorgian folkloreGeorgian paintingGeorgian press about the epidemicGerman ExpressionismGerman Expressionist theater and film directionGia BugadzeGialloGigo GabashviliGlitterbirdglobalizationGordon Craighiking tourshistorical topicsHistoryidentityideological filmsImageimmortalityimprovisationimprovised movementInclusive danceindustrializationinfluenceinformationalinnovationinstitutional developmentinstrumentsinternational projectsinterpretationinterviewinvestmentIranIspankaKantKlarjuKldiashvili’s proselanguageLasharobalearning stylelesson modelliteraturelocal(regionalLotte Eisnermanagement innovationMaskmediaMedia languageMerab BerdzenishviliMetanarrativemetaphormethod of secrecyMiddle Agesmissnobamodern interpretationModernismModernist paintingmonumental sculptureMose ToidzeMourning for Electramovementmuhajirsmultimediamultimedia projectsmuseumsmysterymystical genreMystic genremystificationnaiveNani ChikvinidzenationalNational CinemaNaturalismNetflixNew DramaNew WaveNietzschenormativeold and newonline streamersOnline theatrePandemicparty rulesPataraiaperformancePoliziettescopolyphonyportraitpost-industrialPostimpressionismpostmodernpost­dramatic theaterpost­modern theaterProcessproducingproductionpropagandaprotection of cultural and natural heritagesPshavipsychological facepsychological theaterpuppetsrealityrecordregional developmentreligious ceremonyreligious themesrelocationresearchresearch on sustainable development in GeorgiaRichard WeichertRitualRober LepageRomanticismRoyal District TheaterSamreklo villageScandalsSchillerSchopenhauerSciencescreen adaptationscreeningseagullsemioticssentimentalSeraphim Saroveli Cathedralseriessermonshapeshiftingskillssmall sizesocialsocial distancingsocietysocio-political actionsociocultural environmentsovietSoviet ideologySoviet repressionsSpain diseaseSpain flustageStage interpretationstagingstartup entrepreneur (startup)Stereotypesstoriedstrategic planning of the cultural sphereStudentStylisticssustainable developmentSymbolismTea Chanturia Screen culture - the flagship of modern civilizationTechnical progresstechniquetechnological and cultural evolutiontechnologytelevisionTemur Chkheidzethe artistic discipline of danceTheatertheater policytheatreTheatre for childrentheatre for the very young in EuropeTheatrical pedagogyTheoryThe play “Blind Seer (Molly Sweeney)”traditiontraditional circle dancetraditionsTrainingtraitors to the motherlandtransformationsTreplevTrigorintypeunified systemuniquenessvampireviewersVisionvisual artsvisualizationVisual Symbolismwedding customswitchYvonne Princess of BurgundyZarechnayaZurab Kakabadzeაბსურდიადაპტაციაადგილობრივი კულტურის პოლიტიკაადრეული ასაკის საბავშვო თეატრიადრექრისტიანულიავგუსტ სტრინდბერგიავთენტურიაიაალქაჯიამერიკული დრამაამერიკული თეატრიანთროპოდიცეაანიმაციურიარკადინაარსიაუდიოვიზუალურიაუდიოვიზუალური კულტურააფხაზურიაღმოსავლეთის კულტურაახალგაზრდული პოლიტიკაახალი დრამაახალი ეკრანული ენაახმეტელიბავშვთა ფსიქოლოგიაბაპებიბგერითი თერაპიაბიზნეს ტილობიუჯეტიგადამდებიგავლენაგაკვეთილის მოდელიგამოფენაგანედლებული ჯვრებიგანკითხვის დღეგარდაქმნებიგენიოსიგერმანული ექსპრესიონიზმიგერმანული ექსპრესიონისტული სათეატრო და კინორეჟისურაგერმანული თეატრიგია ბუღაძეგიგო გაბაშვილიგლობალიზაციაგლოვა შვენის ელექტრასგორდონ კრეგიდადიანიდამწყები მეწარმედანიშნულებადებიუტანტებიდედოფლისწყაროს მუნიციპალიტეტის ეკლესიებიდეტალიდეტერმინიზმიდიალექტიდიალოგიდიგიტალიზაციადისტანციური სწავლებადისციპლინადიფუზიადრამადრამატული თეატრიდრამატურგიაევროპული კონვენციაეთნოგრაფიაეთნოსიეკრანიზაციაელგუჯა ამაშუკელიელექტრაემონსტრირებაენაეპიდებიაერთიანი სისტემაეროვნულიეროვნული კინოესპანური გრიპიესპანური სენიესქატოლოგიაექსკურსიაექსპანსიურიექსპოზიციური მასალებივალეს ეკლესიავამპირივახტანგოვივიზუალიზაციავიზუალური განათლებავიზუალური სიმბოლიზმივიზუალური ხელოვნებავირტუალურივირტუალური რეალობავიტოლდ გომბროვიჩიზარეჩნაიაზურაბ კაკაბაძეთავისუფალი თეატრითავისუფალი მოძრაობათავისუფალი სხეულითავისუფლებათანამედროვე ინტერპრეტაციათანამედროვე ქართული თეატრითანამედროვე ხელოვნება/Contemporary Artთეატრალური პედაგოგიკათეატრითეატრი „ლაბარაკა“თეთნულდითემურ ჩხეიძეთეორიათვითმყოფადობათოლიათოჯინებიიბსენიიდეოლოგიური ფილმიივონა ბურგუნდიის პრინცესაიმიჯიიმპროვიზაციაიმპროვიზებული მოძრაობაინდური თეატრიინდუსტრიალიზაციაინვესტიციაინკლუზიური ცეკვაინკლუზიური ცეკვის გაკვეთილის მოდელიინსტიტუციური განვითარებაინსცენირებაინტერაქტიურობაინტერპრეტაციაინფორმაციული საზოგადოებაირანიისპანკაისტორიაისტორიული თემატიკაიუჯინ ო’ნილიკადრიკამიუკანტიკასტინგიკვლევაკვლევა საქართველოში მდგრადი განვითარების შესახებკიბერ სივრცეკინოკინო-ტელეკინო-ტელე ინდუსტრიაკინობაზარიკინოენაკინოინდუსტრიაკინოკომპანიებიკინოკულტურაკინოტურიზმიკინოფესტივალიკლარჯულიკლდიაშვილის პროზაკოგნიტიურიკოლექტივიზაციაკომპოზიციაკომუნიკაციაკომუნიკაციის პოლიტიკაკონტროლიკონცეფციაკოპროდიუსერიკოპროდუქციაკორონავიურსიკრეატიული ეკონომიკაკრეატიული ინდუსტრიებიკრიტიკაკულტურაკულტურათა დიალოგიკულტურის ეკონომიკაკულტურის კრიზისიკულტურის მართვაკულტურის მენეჯმენტიკულტურის რესურსებიკულტურის სფეროკულტურის სფეროს ორგანიზაციაკულტურის სფეროს პროდუქტიკულტურის ფინანსური არქიტექტურაკულტუროლოგიაკულტურული და ბუნებრივი მემკვიდრეობების დაცვაკულტურული ორგანიზაციებიკულტურული პოლიტიკაკულტურული ტურიზმიკურატორობალადო გრიგოლიალადო გუდიაშვილილაზარობალამპრობალაშარობალიტერატურალოტტე აისნერიმარადიული თემამასტერკლასებიმაღალმთიანმაყურებელიმახასიათებლებიმდგრადი განვითარებამე-19 საუკუნის საქართველომე-20 საუკუნის დასაწყისის არქიტექტურამედიამედიაენამეიერხოლდიმენეჯერის როლებიმეოთხე კედელიმერაბ ბერძენიშვილიმეტანარატივიმეტაფორამზემინიატიურამისნობამისტერიამისტიკური ჟანრიმისტიფიკაციამოდერნიზმიმოდერნისტული მხატვრობამონუმენტური სკულპტურამოსე თოიძემოტივაციამოტირალიმოციქული პეტრემრავალხმიანობამსახიობიმსახიობის ოსტატობამსხვერპლიმუზეუმებიმულტიმედიამულტიმედიური პროექტებიმუჰაჯირებიმცხეთა-მთიანეთიმხატვრული შესაძლებლობებინაბეჭდი წიგნი სულხან-საბა ორბელიანინაივურინანი ჩიქვინიძენატურალიზმინეორეალიზმინეტფლიქსინიღაბინიცშენორმატიულიოთხმოციანელებიონლაინ თეატრიონლაინ პლატფორმებიონლაინ სტრიმერებიოსტერმაიერიპანდემიაპანდემიურპარტიული წესებიპატარაიაპლასტიკაპოლიციეტესკოპორტრეტიპოსტ-პანდემიურპოსტდრამატული თეატრიპოსტიმპრესიონიზმიპოსტინდუსტრიულიპოსტმოდერნიპოსტმოდერნულპოსტმოდერნული თეატრიპროდიუსინგიპროვოკაციაპროზაული ნაწარმოების სცენური ინტერპრეტაცია თემურ ჩხეიძის სპექტაკლის „დუელი“ მაგალითზეპროპაგანდაპროცესიჟან ბოდრიარიჟანრებიჟანრების სიუხვეჟანრირეგიონის განვითარებარეგიონის ეკონომიკური განვითარებარეზონანსირეკორდირელიგიარელიგიური რიტუალირელიგიური ფერწერარელიეფებირელიეფურირელოკაციურირეპრესიებირეჟისორირიტუალირიხარდ ვაიხერტირობერ ლეპაჟიროლური თამაშირომანტიზმიროტოსკოპისაბავშვო თეატრი ევროპაშისაბჭოთასაბჭოთა იდეოლოგიასაბჭოთა რეპრესიებისაგანმანათლებლო პროექტებისაერთაშორისო პროექტები საბავშვო თეატრის განვითარებისთვისსაზოგადოებასაინფორმაციოსაკრავებისალაშქრო ტურებისამ - აიასამასამა- იასამაიასამენეჯერო სიახლესამეფოსამობასამოთხის კარის მცველისამუელ კუპრაშვილისამუზეუმო პროექტებისამშობლოს მოღალატეებისარეჟისორო კონცეფციასართულებიანისასცენოსაფერხულოსაქალაქო ექსკურსიასაქორწილო წეს-ჩვეულებებისაცეკვაოსაცეკვაო დიალქეტისაცეკვაო ლექსიკასაცეკვაო მოძრაობებისაცეკვაო რიტუალისაცეკვაო ხელოვნებასაწესო ქმედებასაწესჩვეულებოსახეცვალებადობასახვითი ხელოვნებასახისმეტყველებასევერიან მაისაშვილისემიოტიკასენტიმენტალურისერაფიმე საროველის ტაძარისერიალის ფუნქციური თავისებურებებისერიებისეტ-ჯეტინგისიახლესიკვდილი ვენეციაშისიმბოლიზმისისტემასიცოცხლის ხესიხშირეებისკანდალებისოფელი სამრეკლოსოციალურისოციალური გამოცდილებასოციალური დისტანცირებასოციო-პოლიტიკური აქციასოციოკულტურული გარემოსპექტაკლისტანისლავსკისტარტაპერისტერეოტიპებისტილისტიკასტრატეგიული დაგეგმვასტუდენტისუსანე ოსტენისწავლების მრავალფეროვანი მიდგომებისწავლის სტილიტალავარიტელევიზიატელემისტერიატელესერიალიტექნიკური პროგრესიტექნოლოგიატექნოლოგიებიტექნოლოგიური და კულტურული ევოლუციატიპაჟიტრადიციატრადიციებიტრენინგიტრეპლევიტრიგორინიტურიზმიტურიზმის ინდუსტრიაუკვდავებაულტურის სფეროს მენეჯერიუმუშევრობაუნარებიუნიკალურობაფანდრაიზინგიფარულთქმის მეთოდიფერხულიფილმით გამოწვეული ტურიზმიფილმში ფერის თეორიაფინანსური პრობლემებიფოლკლორიფორმაცვალებადობაფრეკენ ჟულიფსალმუნიფსიქოლოგიურისახეფუნქციებიფშავიქადაგიქადაგობაქანდაკებაქართლ-კახურიქართული კინოქართული კულტუროლოგიური პროექტებიქართული მხატვრობაქართული პრესა ეპიდემიის შესახებქართული ფერწერაქართული ფოლკლორიქასთინგიქორეოგრაფიაქორეოლოგიაქოროღირებულებათა სისტემაღონისძიების მენეჯმენტიყეენობაშატილის არქიტექტურაშემოქმედებაშემოქმედებითიშემოქმედებითი ინდუსტრიებიშეფასების კრიტერიუმებიშილერიშიშიშოპენჰაუერიშრომის ბაზარიშუა საუკუნეებიშუა საუკუნეების ქართული პლასტიკაჩაპეკიჩეხოვიჩვენება და თხრობა ექსკურსიაშიჩვენება და სქრინ ტურიზმიჩვენი კლასიცეკვაცენზურაცვლილებებიცივი ომიციფრული ეპოქაციფრული თეატრიციფრული კომუნიკაციის საშუალებებიციფრული ტექნოლოგიებიძველბერძნული ტრაგედიებიძველი და ახალიწარმოებაწეს-ჩვეულებახალხის მტერიხალხურიხალხური შემოქმედებახარის კულტიხახულის ტაძრის პორტალიხედვახევსურეთის ეთნოლოგიახელოვანი ახალგაზრდების თვითდასაქმებახელოვნებახელოვნება და პანდემიახერხიხუროთმოძღვრებაჯალო„ბეიბიდრამა“„ბრმა მხედველი (მოლი სუინი)“

ტელეფონი: +995 32 2999411
ელ. ფოსტა: kentavri@tafu.edu.ge

© სახელოვნებო მეცნიერებათა ძიებანი, 2022-2024
 საქართველოს შოთა რუსთაველის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნივერსიტეტი