ნერონ აბულაძე
გერმანული ექსპრესიონისტული სათეატრო და კინორეჟისურის მხატვრული საფუძვლები და ძირითადი პრინციპები
Neron Abuladze
Artistic Foundations and Basic Principles of German Expressionist Theatre and Film Direction
№3 (90) 2022
ᲡᲐᲠᲔᲓᲐᲥᲪᲘᲝ ᲡᲐᲑᲭᲝ
EDITORIAL BOARD
მარიკა მამაცაშვილი
თეატროლოგი, საქართველოს შოთა რუსთაველის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნივერსიტეტის ასისტენტ პროფესორი
Marika Mamatsashvili
Doctor of Arts, Assistent Professor at Shota Rustaveli Theatre and Film Georgia State University
ქეთევან ტრაპაიძე
კინომცოდნე, საქართველოს შოთა რუსთაველის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნივერსიტეტის ასოცირებული პროფესორი
Ketevan Trapaidze
Doctor of Arts, Professor at Shota Rustaveli Theatre and Film Georgia State University
დავით ჯანდიერი
ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის, მეცნიერებათა და ხელოვნების ფაკულტეტი, განათლების ადმინისტრირების მაგისტრი. 2019 წელს „სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი“, პროექტი „ინკლუზია და სპორტი“ – კონსულტანტი
Davit Jandieri
Ilia State University, Faculty of Sciences and Arts, Master of Education Administration.
In 2019, “The National Center for the Professional Development of Teachers of the National Secondary School of Education”, the project “Inclusion and Sport” – consultant
ᲗᲔᲐᲢᲠᲝᲚᲝᲒᲘᲐ
THEATROLOGY
ნერონ აბულაძე
გერმანული ექსპრესიონისტული სათეატრო და კინორეჟისურის მხატვრული საფუძვლები და ძირითადი პრინციპები
Neron Abuladze
Artistic Foundations and Basic Principles of German Expressionist Theatre and Film Direction
ანა მირიანაშვილი
ადრეული ასაკის საბავშვო თეატრი ევროპაში ანუ თეატრი ყველაზე პატარებისთვის
Ana Mirianashvili
Theatre for the Very Young in Europe
სოფიო ნადიბაიძე
ფსიქოლოგიური თეატრი, სცენური ინტერპრეტაცია, სამეფო უბნის თეატრი
Sofia Nadibaidze
Scenic Interpretation of Prose Work on the Example of Temur Chkheidze’s Performance „Duel“
ᲙᲘᲜᲝᲛᲪᲝᲓᲜᲔᲝᲑᲐ
FILM STUDIES
ილია ასიტაშვილი
კასტინგი – ისტორია და მახასიათებლები
Ilia Asitashvili
Casting – History Features
ᲥᲝᲠᲔᲝᲚᲝᲒᲘᲐ
CHOREOLOGY
ანა ღვინიაშვილი
მრავალფეროვანი მიდგომების გამოყენება ინკლუზიური ცეკვის სწავლებისას
Ana Ghviniashvili
Using a Variety of Approaches in Teaching Inclusive Dance