logologologologo
  • ᲟᲣᲠᲜᲐᲚᲘᲡ ᲨᲔᲡᲐᲮᲔᲑ
    • ჟურნალის შესახებ
    • მიზნები და ამოცანები
  • ᲠᲔᲓᲙᲝᲚᲔᲒᲘᲐ
    • მთავარი რედაქტორი
    • წევრები
  • ᲟᲣᲠᲜᲐᲚᲘ
    • მიმდინარე
    • არქივი
    • საკვანძო სიტყვები
  • ᲐᲕᲢᲝᲠᲗᲐᲗᲕᲘᲡ
    • რატომ ჩვენთან
    • ვინ შეიძლება იყოს ავტორი
    • პუბლიკაციის გზამკვლევი
    • სტატიის მიღების ვადები
    • გამოგზავნეთ სტატია
  • ᲔᲗᲘᲙᲘᲡ ᲙᲝᲓᲔᲥᲡᲘ
  • ᲨᲔᲤᲐᲡᲔᲑᲐ
    • შეფასების პროცესი
    • გამოქვეყნების პროცედურა
  • ᲙᲝᲜᲢᲐᲥᲢᲘ
✕
            No results See all results
            ლევან ალიაშვილი. ტალავართ აღება (სპირიტუალური მოვლენა მისნურ საცეკვაო რიტუალში)
            July 8, 2025
            ნათია კოპალეიშვილი. ციფრული ტექნოლოგიები და სასწავლო-შემოქმედებითი საგანმანათლებლო პროექტების აღქმის პარალელები
            July 8, 2025
            Published by Admin on July 8, 2025
            Categories
            • N98_2025_artmanag_XVII_ka
            Tags
            • ახალგაზრდული პოლიტიკა
            • კულტურის სფერო
            • უმუშევრობა
            • შემოქმედებითი ინდუსტრიები
            • შრომის ბაზარი
            • ციფრული ეპოქა
            • ხელოვანი ახალგაზრდების თვითდასაქმება

            დოდო ჭუმბურიძე
            ახალგაზრდა ხელოვანების თვითდასაქმების პოტენციალი ციფრულ ეპოქაში

            Dodo Tchumburidze
            The Self-Employment Potential of Young Artists in the Digital Age

            ვრცლად / read more…

            საკვანძო სიტყვა / Keywords: ახალგაზრდული პოლიტიკა | კულტურის სფერო | უმუშევრობა | შემოქმედებითი ინდუსტრიები | შრომის ბაზარი | ციფრული ეპოქა | ხელოვანი ახალგაზრდების თვითდასაქმება
            Share
            Admin
            Admin

            Related posts

            July 8, 2025

            ნაირა გალახვარიძე. სამუზეუმო კომუნიკაცია და ინფორმაციული ტექნოლოგიები


            Read more
            July 8, 2025

            ნიკო კვარაცხელია. ქართული კინოინდუსტრია და ტურიზმი


            Read more
            July 8, 2025

            ნათია კოპალეიშვილი. ციფრული ტექნოლოგიები და სასწავლო-შემოქმედებითი საგანმანათლებლო პროექტების აღქმის პარალელები


            Read more

            Comments are closed.

                      No results See all results